E-Balance
|
|||
Retencja bieżnikaOpony wykorzystujące technologię e-balance wykazują lepszą retencję bieżnika, co przekłada się na mniejsze koszty serwisowania w porównaniu do zwykłych opon. Bardziej płaski promień bieżnika pomaga osiągnąć optymalny kształt śladu, co przekłada się na jego równomierne zużywanie się i w konsekwencji dłuższe życie. Napięcie na krawędziach opasania zostało zmniejszone o około 30%, co pomaga poprawić retencje bieżnika.
|
|||
Symulacja zachowania pojazdów:Niebieska ciężarówka: e-balance |
|||
Retencja stopkiOpony korzystające z e-balance odznaczają się większym usztywnieniem stopki, dzięki czemu znacząco poprawia się retencja drutówki. To powoduje redukcję nierównomiernego zużycia opony i poprawę jej wytrzymałości. Odpowiedni profil stopki jest zachowany nawet po serwisowaniu. Wzmożona sztywność stopki jest osiągnięta dzięki użyciu sztywniejszej podstawy stopki otoczonej sztywniejszą gumą. Guma wysokiej jakości jest także wykorzystywana do wypełnienia przestrzeni stopki. Obciążenie na krawędzi osnowy jest mniejsze o około 20% w stosunku do konwencjonalnych opon. |
|||
SymulacjaW technologii e-balance wykorzystujemy cztery technologie symulacyjne: badające różne spekty charakterystyki opon: nierówne zużycie, zmiana profilu opony, głośność pracy bieżnika i kierowalność pojazdu. Wszystkie te obszary są analizowane uważnie pod kątem tego, jak na siebie wpływają. Ta nowa technologia symulacyjna pozwala na optymalizowanie projektu opony znacznie skuteczniej niż to było możliwe do tej pory. |
|||